Новости проекта
Обязательно к прочтению
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

Рэкамендацыі настаўніку, які працуе з пяцікласнікамі

Дата: 20 февраля 2018 в 10:16, Обновлено 20 февраля 2018 в 10:27
Автор: Рудак В. В.

1. Неабходна ўзгадніць патрабаванні ўсіх настаўнікаў-прадметнікаў.

2. Надаваць асаблівую ўвагу арганізацыі навучальнага працэсу:

  • гатоўнасць да ўроку (наяўнасць неабходных прылад, парадак на парце);
  • правільнасць афармлення сшыткаў, розных відаў работ;
  • патрабаванні да вядзення дзённіка.

3. Зрабіць нормай адзіныя дысцыплінарныя патрабаванні:

  • пачынаць ўрок са званком;
  • рыхтавацца да ўроку на перапынку;
  • прывіваць культуру дыялогу, не перабіваць ні настаўніка, ні вучня;
  • паднятая рука — гэта сігнал пытання або адказу;
  • адказваем, выйшаўшы з-за парты, для разгорнутага адказу выходзім да дошкі.

4. Урок заканчваем са званком, ня затрымліваем дзяцей.

5. Дамашняе заданне не пакідаем на самы канец урока — яго трэба пракаментаваць, даць інструкцыі па афармленні. Памятайце правіла: дамашняя работа павінна прыносіць пачуццё задавальнення вучню, стымуляваць поспех. Не перагружайце дзяцей заданнямі.

6. Настаўнік-прадметнік памятае, што ўрок у 5-м класе павінен праходзіць з частай зменай відаў дзейнасці, ўключаць фізхвілінкі.

7. На ўроках не павінна перавышацца норма пісьма, на ўсіх уроках галоўная агульнавучэбная задача — фарміраванне маўленчых, камунікатыўных уменняў.

8. Новыя віды вучэбнай дзейнасці павінны суправаджацца выразнымі інструкцыямі.

9. Асаблівая ўвага на ўсіх уроках надаецца развіццю паэтапных навыкаў работы з тэкстам.

10. Вучні павінны ведаць свае правы і абавязкі, правілы паводзінаў у кабінетах, правілы тэхнікі бяспекі, правілы дзяжурных. Класны кіраўнік павінен перыядычна паўтараць іх з навучэнцамі.

11. Не выкарыстоўвайце дзённік для запісу дысцыплінарных заўваг, знайдзіце індывідуальныя формы работы, кантралюйце.

12. Своечасовасць запісаў, запаўняйце дзённікі разам на класнай гадзіне. 

13. Штодня ў канцы правярайце наяўнасць заданняў на наступны дзень.

14. Калі ласка, увядзіце правіла сярод вучняў дапамагаць хворым, прыносіць ім дамашняе заданне, аказваць дапамогу ў засваенні прапушчанага матэрыялу.

15. Задача настаўніка — ведаць цяжкасці ў засваенні навучальнага матэрыялу, своечасова прыйсці на дапамогу.

16. Не забывайце: "Вучань і настаўнік — саюзнікі. Навучанне павінна быць бесканфліктным".

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.