"Працай над гэтым сайтам займаецца каманда маладых і амбіцыйных аднадумцаў з розных куткоў Беларусі, якія яшчэ ўчора наведвалі заняткі ва універсітэце, а ўжо сёння ў поўнай меры рэалізоўваюць сябе ў прафесіі. Сярод нас ёсць настаўнікі і журналісты, юрысты і праграмісты, фатографы і маркетолагі. Усіх нас, такіх, здавалася б, розных, аб'ядноўвае адзін інтарэс — сфера адукацыі. Мы верым у тое, што шлях школьніка да будучай прафесіі можна зрабіць прасцейшым, а сам выбар — лёгкім і свядомым. Выкарыстоўваючы сучасныя тэхналогіі і інтэрнэт, мы імкнемся скараціць адлегласць паміж абітурыентамі і навучальнымі ўстановамі, запоўніўшы існуючыя інфармацыйныя прабелы.
<pre data-fulltext="" data-placeholder="Перевод" dir="ltr" id="tw-target-text" style="text-align: justify;"> Мы ўпэўненыя, што сярод маладога пакалення ўжо падрастаюць новыя Стыў Джобс і Марк Цукерберг, Марк Шагал і Алесь Савіцкі, Максім Багдановіч і Янка Купала, Жарэс Алфёраў і Соф'я Кавалеўская, Максім Мірны і Дар'я Домрачава... Наша задача — дапамагчы ім знайсці сябе і тады ў іх усё абавязкова атрымаецца! Думкі матэрыяльныя, а гэта значыць, што ў свае мары трэба верыць і ісці да іх, нягледзячы ні на што! Таму мы робім Адукар — спецыялізаваны сайт, які ўяўляе сабой інтэрнэт-каталог устаноў адукацыі і адукацыйных праграм, жывыя гісторыі сапраўдных спецыялістаў і агляды навучальных устаноў". </pre><pre data-fulltext="" data-placeholder="Перевод" dir="ltr" id="tw-target-text" style="text-align: justify;"> База тэстаў мінулых гадоў. "Як падрыхтавацца да ЦТ? Усё проста. Рашайце тэсты і разбірайце вашыя памылкі ў канцы, пазначайце праблемныя тэмы і абавязкова паўтарыце іх. Фармат тэсту як на ЦТ: 38 заданняў часткі А і 12 заданняў часткі Б.Тэст можна працягнуць з таго месца, дзе вы спыніліся.Тэсты можна запускаць на вашым мабільным тэлефоне або планшэце, калі тэст не карэктна адлюстроўваецца — трэба змяніць браўзер!"</pre>
Вучэбная электронная карта "Вялікае Княства Літоўскае" (другая палова ХІІІ – першая палова ХVІ ст.) (НПООО «ИНИС-СОФТ») (аб'ём 101 Мб). Ёсць усталяваная у кабінеце інфарматыкі.
Партал "Музеі Беларусі" – адзіны рэсурс у інтэрнэце, які ўтрымоўвае інфармацыю аб усіх музеях Беларусі. Мэта праекту: прапаганда культурнай спадчыны Беларусі і інстытутаў захоўвання і вывучэння культурнай спадчыны. Партал "Музеі Беларусі" з'яўляецца праектам Нацыянальнага Полацкага гісторыка-культурнага музея-запаведніка. Распрацаваны супрацоўнікамі навукова-інфармацыйнага аддзела Нацыянальнага Полацкага гісторыка-культурнага музея-запаведніка.
Усе падручнікі школьнай праграмы ў адной электроннай бібліятэцы. Шукай па класу, году выдання і мове — пампуй без смс і рэгістрацыі.
"AdVerbum.org — гэта сайт, што ўтрымлівае неабходную для студэнтаў інфармацыю. Мэта праекта — аптымізаваць нашую супольную са студэнтамі работу. У першую чаргу, рэсурс арыентаваны на студэнтаў-гісторыкаў Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Ён выконвае тры задачы. Па-першае, робіць мне істотную палёгку шляхам пазбаўлення ад шэрагу тэхнічных аперацый накшталт агучвання заданняў, патрабаванняў, тэматыкі семінараў. Усё гэта цяпер ёсць на сайце. Па-другое, рэсурс палягчае студэнтам пошук гістарычнай літаратуры і любой іншай неабходнай інфармацыі — карт, фільмаў, дакументаў. Па-трэцяе, AdVerbum.org можа быць карысны ўсім людзям, якія цікавяцца гісторыяй (хаця ствараўся ён для маіх студэнтаў-гісторыкаў)," — так піша пара свой сайт таленавіты выкладчык ПДУ і проста харошы чалавек Віктар Уладзіміравіч Чараўко.
Лестница действий педагогов по подготовке учащихся к ЦТ
- Диагностика умений и навыков учащихся (выявление степени владения учащимися учебным материалом)
- Планирование работы. Изучение теоретического материала с учащимися. Структурирование учебного материала. Определение логических связей. Систематизация учебного материала. Алгоритмы, схемы, опорные конспекты. Банк тестов за все годы.
- Практика (на примерах)
- Практическая работа под руководством учителя (учитель-консультант). Тренажеры
- Организация повторения изученного материала (сопутствующее и итоговое)
- Практическое выполнение тестов (самостоятельно)
- Контроль знаний учащихся (использование тестовых технологий)
- Диагностика и коррекция. Индивидуальный мониторинг
- Изучение особенностей работы с тестами и бланками ответов
Эффективные методы и формы работы по подготовке учащихся к ЦТ
- Тематические зачеты по теории
- Тренинги (выполнение тестов различного уровня сложности)
- Взаимопроверка (парная и групповая работа по выполнению заданий)
- Составление тестов учащимися (по темам)
- Компьютерные тренажеры
- Использование справочной литературы
- Самостоятельная работа по выполнению упражнений
- Проверочно-обучающие тесты
- Орфографические «штурмы»
- Терминологические диктанты
- Использование алгоритмов, обобщающих таблиц для систематизации изученного материала
- Методы рефлексии (самооценка, взаимооценка)
- Выполнение нестандартных и творческих заданий
- Контрольные и проверочные работы
- Индивидуальная коррекция знаний (вести учет пробелов в знаниях). Карты учебных достижений
- Мини-тесты
- Использование заданий на развитие логического мышления (сравнить, сопоставить, соединить…)
- Организация сопутствующего повторения (включить в календарное планирование)
- Использование наглядности, опытов и экспериментов
- Использование материалов для самопроверки, алгоритмов выполнения.
- Использование заданий «найди лишнее»
- Комплексные тесты